iPhone 4: adquisició

Ja fa dos anys de la primera temptativa, per part meva, de comprar l’iPhone (aleshores el 3G ). Aleshores ho vaig descartar perquè tenia relativament proper el meu any i mig d’Erasmus i no volia estar tirant els diners de dades, a més d’aprofitar menys la tarifa mínima escollida. Em vaig decantar per un Nokia N95 sense tarifa de dades, un bon telèfon però a vegades lent per culpa, en part, del sistema operatiu mòbil Symbian.

El cas és que acabada la permanència ja fa uns mesos, he decidit donar un cop d’efecte i comprar-me el famós iPhone 4. Tot i que estaré fora uns mesets per fer el projecte final de carrera a Londres, tampoc seran tants, i penso que em compensa. M’he decidit per aquest telèfon perquè, a parer meu, és el millor smartphone del mercat, i a això se li ha de sumar el fet que sóc fan d’Apple des de fa un temps.

No és per ser fanboy, però: pantalla retina display d’alta resolució, multitasca optimitzada, gravació d’alta definició, una càmera millor, l’iOS 4… i bé, el que ja fa el mòbil un dels millors des d’altres versions: l’App Store, el multitàctil, lo user friendly que és. El de sempre. He escollit la versió de 16 GB perquè ja tinc un flamant iPod Classic de 160 GB, i 100 euros són 100 euros (els de la diferència entre el model de 16 GB i el de 32 GB).

Un cop feta la decisió, on comprar-lo? Després de l’anunci, una mica a correcuita i amb comptagotes els dies preliminars al dia de sortida (divendres 30 de juliol), han anat sortint els plans de trucades i els preus de terminals, i he escollit Orange. Estant jo a Vodafone, el més barat era una portabilitat cap a una de les altres dues companyies que l’oferien (la que he escollit i Movistar), i la que em surt millor de preu per al meu cas concret és la francesa Orange.

Un cop decidit això, com el compro? Sempre que ha sortit un iPhone a Espanya la disponibilitat ha estat molt limitada, així que em temia no poder tenir-lo fins al cap d’unes setmanes. Orange (i només aquesta companyia) obria, a Barcelona, des de la mitjanit fins les 2. I cap allà que anem.

Vaig arribar a les 11.35, amb una cua no gegant però sí considerable, i a mesura que s’acostaven les 2 anava tenint més clar que la cua no es buidaria a temps. Malgrat tot, la jefa del local va dir que obririen fins les 3, així que vaig esperançar-me força.

A les 3 encara era oberta, i a les 3.15, i a les 3.30, i jo continuava a la cua. Fins que a les 3.45, amb els peus destrossats d’estar dret, em van atendre i vaig poder encarregar l’iPhone 4 de 16 GB, amb tot tal com desitjava abans de plantar-me al Passeig de Gràcia. Teòricament, el podré anar a recollir d’aquí una setmana justa, quan s’hagi fet efectiva la portabilitat.

Així que cap a dimarts o dimecres de la setmana que ve, unpacking de l’iPhone 4 al blog! No us el perdeu!

Imatges | iPhone a Xataka, cua d’Orange a Mossegalapoma

Anuncis

Una resposta to “iPhone 4: adquisició”

  1. Mutsuda Says:

    Quina envejaa!!! xD


Deixa un comentari

