Tornada a casa per Nadal

I mentre aquí estic immers, després de poc més de tres mesos, en l’ímplicita rutina que s’acaba formant quan una persona porta temps en un lloc, ha arribat l’hora de tornar a casa per uns quants dies. Gairebé no me n’he adonat i ja arribem al Nadal!

Com cada any, i sense que faci falta recordar perquè, arriba aquella época de Nadal en què cadascú, en major o menor grau, fa una paradeta en la feina i/o els estudis per celebrar les festes i estar una mica mes a prop de la gent que estima.

En el meu cas particular, i a excepció d’una escapadeta de dos dies força frenètica, fa més de tres mesos que no tinc un contacte regular ni amb la família ni amb els amics de tota la vida, i això es troba moltíssim a faltar. El canvi com a conseqüència d’anar-me’n d’Erasmus aquests mesos ha molt gran i, tot i que aquí es viu bé i no em penedeixo per res de la meva decisió, també tinc moltes ganes de tornar a casa uns dies per tornar a veure tota la meva gent.

Així doncs, el pròxim dissabte dia 19 de desembre, un avió de la companyia Ryanair provinent de Torino aterrarà l’aeroport de Girona-Costa Brava a les set de la tarda, i jo (i moltíssims Erasmus catalans que conec) en baixaré per tornar unes tres setmanes a casa. I celebrar-hi les festes, tornar a quedar amb els meus amics de sempre, dormir al meu llit i, en definitiva, tornar a ser a casa. La meva casa.

Anuncis

Deixa un comentari

