Viatget: Florència

Fa un parell o tres de setmanes vaig fer el meu primer viatge amb amics Erasmus. En aquesta ocasió es tracta d’un viatge per Pisa, Florència i Bolonya d’un cap de setmana montada per una associació Erasmus. Ja havia estat a Florència abans però em va semblar una bona idea tornar-hi, a més de poder visitar la famosa Torre de Pisa i la ciutat de Bolonya.

Captura de pantalla 2009-11-09 a las 02.51.44

Vam sortir dissabte molt d’hora de Torino, i vam arribar abans de la una a Pisa. Vam donar una volta pel centre històric, que és el més important (i únic interessant, segons sembla) de la ciutat, i vam contemplar la famosa torre, així com el duomo i el baptisteri.

Després d’un parell d’hores per allà, vam dinar a l’autobús mentre continuàvem la ruta fins a Florència, on vam arribar cap a quarts de cinc. Allà ens van fer una guía pel centre de Florència, i vam veure tot el centre històric a més de l’impressionant Duomo de Santa Maria del Fiore.

Cap al vespre, ens van dur cap a l’hostal on ens vam hostatjar. Vam canviar-nos, vam anar a sopar i després a sortir una mica per la ciutat. L’endemà al matí van deixar-nos dues hores lliures per Florència, i vam aprofitar-les per anar al museu de Leonardo da Vinci (molt petit i decebedor, i més per la grandesa de l’artista) i pujar també al ‘campanile’ del Duomo de Santa Maria del Fiore, on vam contemplar unes vistes impresionants de tota la ciutat.

Cap al migdia vam anar cap a Bolonya, on vam arribar després d’un parell d’hores. Tot i que la ciutat promet ser molt bonica i interessant, només vam poder ser-hi tres hores, on una guia ens va ensenyar les parts més importants.

Finalment, vam tornar cap a Torino, on vam arribar al cap d’unes tres hores de viatge. Un viatge molt interessant i molt agradable!