L’any del Barça: a semifinals!

Tot indicava el que ha passat. Quatre gols de diferència, jugar contra el millor equip del món, tot influeix. Però també s’intuïa que no seria un partit fàcil, i no ho ha estat: un partit travat, amb joc dur, un Bayern ferit i un Ribery molt, però que molt actiu. I el mateix Ribery ha marcat un gol en iniciar-se la segona part…

Ambtot, el Barça ha aguantat el tipus i, fins i tot, Lo Keite ha marcat per tal d’igualar el partit a un gol. El resultat? El pròxim 28 o 29 d’abril (ho he buscat i no sé si ja se sap el dia), al Camp Nou, contra el Chelsea FC de Lampard i companyia.

140420094111

Primer bombó de la meva particular aposta, i primer bombó que m’he cruspit ^^

3 Respostes to “L’any del Barça: a semifinals!”

  1. L’any del Barça: sis al Madrid! « Enaldi - El meu blog Says:

    […] A Enaldi | Proposta, inici i semifinals de la Champions […]

  2. L’any del Barça: a Roma! « Enaldi - El meu blog Says:

    […] Enaldi | Proposta, inici, semifinals de la Champions i Madrid-Barça Imatge | A […]

  3. L’any del Barça: triplet! « Enaldi – El meu blog Says:

    […] poc més resta a dir. Després de seguir la Champions a quarts i semifinals, el partit contra el Madrid, la Copa del Rei i la Lliga, ja la tenim aquí, i això […]


Deixa un comentari