L’any del Barça: proposta

No és un secret que aquest any el Barça està jugant molt bé. Per a qui el vegi per la tele o tingui la sort de veure’l en directe, presenciar un partit on el Barça jugui és garantia de bon futbol, espectacle, gols, i molts més atractius.

Però no vull analitzar com està jugant el meu equip preferit, doncs ja hi ha milions de periodistes que exageren les gestes dels seus jugadors 🙂 El cas és que, per motius que no vénen al cas, tinc set bombons Ferrero Rocher esperant el seu últim dia de vida a la meva habitació, i m’he decidit a donar-los un sentit a la seva trista existència…

La idea que he tingut és la següent: associar cadascun d’ells a una possible gesta que faci el Barça aquest any. Per ordre creixent en temps:

– El Barça es classifica per a les semifinals de la UEFA Champions League (14 d’abril)

– El Barça guanya al Reial Madrid (3 de maig)

– El Barça guanya la Lliga Professional de Fútbol (?), si el Barça treu 3 punts d’avantatge en els partits que queden fins al 3 de maig, podria menjar-me dos bombons alhora aquest dia.

– El Barça es classifica per a la final de la UEFA Champions League (5/6 de maig)

– El Barça guanya la Copa del Rey (13 de maig)

– El Barça guanya la UEFA Champions League (27 de maig)

– El Barça guanya tots els tres títols (27 de maig?)

Val. Set bombons, set fites. I què? Doncs si una fita es compleix, un bombó que em menjo. Una fita que no es compleix, un bombó que regalaré al primer que el demani. Així de fàcil.

De moment, la primera la tinc força coll avall… us mantindré informats.

PD: Prometo foto de grup quan pugui.

4 Respostes to “L’any del Barça: proposta”

  1. L’any del Barça: sis al Madrid! « Enaldi - El meu blog Says:

    […] Enaldi | Proposta, inici i semifinals de la […]

  2. L’any del Barça: a Roma! « Enaldi - El meu blog Says:

    […] Enaldi | Proposta, inici, semifinals de la Champions i Madrid-Barça Imatge | A […]

  3. L’any del Barça: triplet! « Enaldi – El meu blog Says:

    […] Enaldi | Proposta, aclariments, Quarts de final, Semifinals, Copa el Rei, Lliga i Chorreo al […]

  4. L’any del Barça (2): proposta « Enaldi – El meu blog Says:

    […] L’any del Barça (2): proposta 11 abril 2010 — Albert Bellonch Llargués Després de veure reiteradament que aquest any el Barça continua al nivell de l’any passat, i tot i que ha caigut dels candidats a la Copa del Rei, el millor equip del món pot passar encara més a l’història amb un doblet aquest any, a més de guanyar el premi de màxim golejador a les dues competicions i el de millor porter a la competició regular domèstica. Tant així és que he decidit tornar a fer la proposta de l’any passat. […]


Deixa un comentari

