L’any del Barça: inici i aclariments

Com ja vaig comentar ahir, us devia la foto inicial de la meva proposta futbolística.

Aquí va:

12042009390

Sobre els bombons a regalar

  • En el cas que alguna fita no es compleixi, el termini per demanar el bombó pertinent començarà en el pertinent post que obri.
  • Només es comptabilitzaran els missatges enviats a enaldi.blog@gmail.com.
  • El termini per a demanar els bombons perduts acaba el dia 31 de maig (just quan el Barça juga l’últim partit de Lliga a Riazor). Bàsicament, arriba l’estiu i els bombons no aguanten massa la calor… 😛

El 14 d’abril, novetats! Quarts de final de la Champions League!

3 Respostes to “L’any del Barça: inici i aclariments”

  1. L’any del Barça: sis al Madrid! « Enaldi - El meu blog Says:

    […] Enaldi | Proposta, inici i semifinals de la […]

  2. L’any del Barça: a Roma! « Enaldi - El meu blog Says:

    […] Enaldi | Proposta, inici, semifinals de la Champions i Madrid-Barça Imatge | A […]

  3. L’any del Barça: triplet! « Enaldi – El meu blog Says:

    […] Enaldi | Proposta, aclariments, Quarts de final, Semifinals, Copa el Rei, Lliga i Chorreo al […]


Deixa un comentari

