Yes, de Pet Shop Boys

Ja fa unes dues setmanes, el duet britànic Pet Shop Boys, format per Neil Tennant (vocals) i Chris Lowe (piano), va llançar el seu nou àlbum Yes.

Personalment, és un grup que des que el conec m’ha agradat molt. El seu estil musical, difícilment traslladable a cap altre grup, és peculiar i, per a mi, una autèntica delícia. Tot i així, l’últim àlbum que van llançar no em va convèncer  massa, per estrany i experimental potser, i sempre he preferit quedar-me amb els grans hits de tota la vida, com Always in my Mind, It’s a Sin, o What have I done to deserve this.

I justament per aquest motiu em feia por escoltar l’últim àlbum. Por d’escoltar-lo i descobrir que el camí que seguien continuava sent el mateix. Però res més lluny de la realitat.


Yes és un àlbum fi, gratificant, hedonista, i molt agradable d’escoltar. A banda de tenir, sempre segons la meva opinió, un parell o tres de hits per remarcar (com Love Etc., All Over the World o Building a Wall), és fluïd i es pot escoltar diverses vegades sense avorrir-lo en absolut.

Així doncs, us recomano enormement que l’escolteu.

Puntuació

001_15001_15001_15001_15001_17

Per últim, si no us n’heu assabentat ja, els propers 7 i 8 de juliol vindran a presentar el disc a Espanya, a Barcelona (Poble Espanyol) i Madrid (Palacio Vistalegre), respectivament.

Jo ja tinc la meva entrada.

Més informació | Pàgina oficial del grup

Entrades | Barcelona i Madrid

Fotos | Portada i imatge del grup

Anuncis

Deixa un comentari

