Hello world!

Hola a tothom!

Avui estreno el meu blog. Després d’un bon temps rumiant-hi, i de pensar si tindria prou material, al final el meu fòrum intern ha respost “sí!”, i ara mateix dono el tret de sortida.

De què parlaré? Uf, de tot. Tecnologia, actualitat, esports, una mica de tot; encara no ho sé massa bé ni jo! Un tema que sí que tinc clar, però, és de fer el seguiment del meu proper viatge a Itàlia.

I no serà un viatge qualsevol, doncs m’han concedit una plaça Erasmus per a estudiar durant ¡un any i mig! a l’Universitat Politècnica de Torino, amb la qual cosa obtindré la Doble Titulació en Enginyeria Informàtica.

Però d’aixo ja en parlarem amb més calma un altre dia.

Benvinguts!

4 Respostes to “Hello world!”

  1. mutsuda Says:

    Benvingut! T’hipervinclaré des del meu blog! Aviam si el tires endavant!
    Per cert, un any i mig a Itàlia! Suposo que ja saps italià a la perfecció o almenys l’estàs estudiant, no? 😉

  2. Lex Says:

    Bon començament! A veure què ens vas explicant en les entrades vinents!

    Sort amb la iniciativa!! 😀

  3. Erasmus, marxar o no? « Enaldi – El meu blog Says:

    […] erasmus) (doble titulació, double degree, erasmus, experiencia, informàtica, italia, torino) Al principi de tot del blog ja vaig explicar-vos que havia rebut una plaça per acabar la carrera fora, mitjançant una beca […]


Deixa un comentari

